26 Nisan 2012

Fiilde Çatı (She Will Be Loved - Maroon 5)


Daha on sekizinde karpuz güzeli...
Esas kızımızın içinden kediler geçiyor.
Esaslı oğlumuz diyor ki "Korkma, ben varım!"
Esas kızımız diyordu ki "Bugün olmaz şekerim, belki yarın!"


Issız yuvanda tektin .
Çekilmez çile çektim !
Biliyorum bir iki sefer gittik ama
"bi dahha! bi dahha!" istiyordum.


Senin için sensiz geçen günler, gelin! Rakı için, sarhoş olun!
Nisan yağmuru dindi ve yağmur dinine seni beklerken inandım.
O esnada yoldan geçen babetli kızlara "Ben  sana çok pis laf sokucam ama sen anlamayacaksın" gibi gibi baktım.
"Sevildi" fiilinin iki kişiliktir çatısı.


Pencereyi aç, perdeyi arala
Kuş konacak rüyalarına !
Güveneceğiz sabahlara kadar
Sırf inat senin kedi canına !


Elbet Jelibonlar bitecek, içinden geçen kediler emekliye ayrılacak.
Aslolan mücadeledir, yakın kılar, istisnadır .
Kapım açık, arkanı dön ve bahta çık!
Size pazar günleri de açığız.


Senin için sensiz geçen günler, gelin! Islıkla bir şeyler çalın!
Saraydan kız kaçırmak ne de güzeldir.
O esnada surdan geçen heybetli kızlara "Ben  sana çok pis laf sokucam ama sen anlamayacaksın" gibi gibi baktım.
Esas kızımız bu hikâyede edilgen kalmamalı !


Tıp oynayalım derken bu saklambaç da nereden çıktı?
Hazır gümüş de varken dokun bana mı oynasak?
4S hizmete açıldı: seni söyleyeni sen de söyle
"İyi gece"nin anlamını sözlükte bulabiliyor musun?
Tuuut-masam düşüyordun!


Pencereyi aç, perdeyi arala
Kuş konacak rüyalarına !


Senin için sensiz geçen günler; rakı için, sarhoş olun!
Hem yağmur yağarsa rakımız da bitmez.
O esnada sudan geçen kısmetli kızlara "Ben  sana çok pis laf sokucam ama sen anlamayacaksın" gibi gibi bakarım.
"Sevildi" fiilinin iki kişiliktir çatısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder