26 Mayıs 2012

Acıdı ( Johnny Cash - Hurt )


Bu dün kendi elimle hayatımı mahvettim
görüyorum ki, hâlâ ona karşı bir şeyler hissediyorum.


Üçüncü şahsın biçimsiz üçgeninin iç acılarını topladığımda
Basit bir harf hatasından sebeple her şeyi gerçek ettim.


İğneyi derdime, çuvaldızı kendime batırdım
Sicilime benzer sicimler attım.


Kiliti kırıp da düşünmemeye çalıştıkça
Deve kinimin bir film şeridi gibi gözümün önünden geçtiğini fark ettim.


Gözlerinin önünde küçüdüğümde ne olmuştu?
Arkadaşlarım, yurttaşlarım, herkes üç oda bir son bulmuştu kendine.


Kart vizitinde 'hijyen' yazdığını biliyorum ama
çay bahçelerimin tüm tozlu, ıslak masalarına ait olmalısın.


Yanıma düşmene izin vereceğim.
Hislerime hissedar olabilirsin.


"Workshit" iyice tepeme çıktı.
kraldan çok kralcıların tahtı garantisi dolmuş bahtımla doldu.



Zaan leke tutarsa hislerim histeri olur.
Her insan gibi biriciksin; ben işin orasında değilim.



Geçen hafta ne olmuştu?
Arkadaşlarım, yurttaşlarım, herkes üç oda bir son bulmuştu kendine.


Kart vizitinde 'hijyen' yazdığını biliyorum ama
çay bahçelerimin tüm tozlu, ıslak masalarında yanımda olmalısın.


Yanıma düşmene izin vereceğim.
Hislerime hissedar olabilirsin.


"Workshit" iyice tepeme çıktı.
kraldan çok kralcıların tahtı garantisi dolmuş bahtımla doldu.



Zaanı geri alma tuşunu bulduğum zaan, belki gelecek hafta
Yorganımı atacağım üzerimden
Bir yol, bir yordam bulacağım kendime.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder