15 Nisan 2012

Gatlif Şarabı ( Summer Wine - Nancy Sinatra )

# Bugün günlerden Nancy Sinatra 

Baharın çileği, kirazı ve bir tutam kanatlı öpücüğü...
Gatlif Şarabı dediğim bunlarla yapılır.
Caddeden sokaklara doğru yürüyorum, kulağımdaki gümüş nasıl da çınlıyor. 
Bir şarkı var dilimde, plak gibi tekrarlıyorum
O kulağımdaki gümüşü gördü ve "adaleti kulağına küpe yapmışsın / biraz zaman geçsin / bırakınız yapsınlar bırakınız geçsinler" dedi ve ekledi:
"Bu yaz da iyi şarap yapacak"


Baharın çileği, kirazı ve bir tutam kanatlı öpücüğü...
Ben Gatlif Şarabını bunlarla yapıyorum.
Yardımın gerekli, yoksa zaan düşecek ellerimden yere, Cebeci'deyim, stop.
Şarap benim kanımdır, bırakınız yapsınlar, bırakınız içsinler.
Oh oh, yazın şarap keyfi.


Gözlerim ağırlaştı, dalağım patladı.
Bugün erken emekli olayım dedi isem de kalkamadım, olmadı.
O kulağıma bir şiir fısıldadı, rahatta durdum.
Sonra dedi ki: "Aylak Madam'ın sıcak şarabı çuk güzel"


Ne Şam'ın şekeri ne Arap'ın yüzü
Benim Gatlif Şarabım baharla yapılır.
Yardımın gerekli, Araf'tayım, stop.
Bir maniniz yoksa size de ikram edeceğim...
Oh oh, meyve şarabı.


Uyandığımda, güneş gözlerimden görülüyordu.
Kulağımdaki gümüş nerede? 
Yoksa sen mi aldın?
Gatlif şarabı almaya gideceğim, bekliyorum, nerede kaldın?



Baharın çileği, kirazı ve bir tutam kanatlı öpücüğü...
Ben Gatlif Şarabını bunlarla yapıyorum.
Yardımın olmasaydı kulağımdaki gümüşle kalacaktım.
Şarap benim kanımdır, bırakınız yazsınlar, bırakınız içsinler.
Oh oh, yazın şarap keyfi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder