16 Nisan 2012

Şokolat ve Cigara (Angus & Julia Stone - Chocolates & Cigarettes)



çokokrem ve arada bir captain black diyetindeyim
seni yeniden aramak geçiyor içimden
başım ağrıyınca bir üşüme geliyor
o zaman çay içiyorum

pes etmek için çok genç, alıp başımı gitmek için çok korkağım
yine de pes etmeyeceğim
belki benimle gelirsin diye
seni yeniden aramak geçiyor içimden

pastamdaki mumları söndürürken
çıkan dumanda boğulacak gibi oluyorum
herkes aynı hataları tekrarlamamayı diler ya
ben tekrar tekrar seni geçiriyorum içimden

pes etmek için çok genç, alıp başımı gitmek için çok korkağım
yine de pes etmeyeceğim
belki benimle gelirsin diye
seni yeniden aramak geçiyor içimden

mücadeleyi bırakmak için çok genç, 
bir sahil kasabasına yerleşmek için çok korkağım
yine de pes etmeyeceğim
belki benimle gelirsin diye
seni yeniden aramak geçiyor içimden




1 yorum:

  1. Şokolat ve Cigara düetiyle yaşıyorum.
    Seni aramak istiyorum, tekrar.
    Üşüdüğümde çay içeceğim.
    Dillere düşeceğim.
    Arayacağım.

    Sınavından küçük not almak için düşüğüm,
    kayıkçı olmaktan korkuyorum.
    Yakın zamanda elime bir miktar yaş geçecek.
    Biraz yürüyeceğim, cesaret alacağım.
    Ne zaan mı? -Üç !

    Gün geldi, mum söndü, dilek tutuyorum.
    Pastaların sigara içtiğini bilmezdim, boğuluyorum!
    Herkesin içinden geçen daha fazla falso olmamasıdır oysa
    Benim içimden kediler geçiyor.

    Sınavından küçük not almak için düşüğüm,
    kayıkçı olmaktan korkuyorum.
    Yakın zamanda içimdeki kediler büyüyecek.
    Kendi ayakları üzerinde yürüyecek, cesareti öğrenecekler.
    Ne zaan mı? -Üç !

    YanıtlaSil