25 Haziran 2012

Kan Severler Derneği ( Leona Lewis - Bleeding Love )





Gittin, oysa eklem ağrılarına ihtiyacım yoktu. 
Bir iki seferde damar yolumu bulabilirdin, ama nafile.
Zaan geçmek bilmezdi, 
Sen dizime buz koymadan önce.


Fakat bir şey oldu, seninle ilk gülüşmemizde
Kalbim yerin dibine battı, orada bir kaç ünite faktör buldu.
Herkes bana baktı, 
Hasta olduğumu düşündü.


O ne dedi, bu ne dedi, kime ne ?
Seninle "ilişkisi yok" olan ilişki durumumu "çekirdek var" olarak değiştiriyorum.
"Gençsin, unutursun" dediler de
Eğri oturup doğru konuşamadılar.


Tabii o sırada damar damar üstüne geldi. 
Çok atar yaptım!
Beni alıp bu sunturlu yere getirdiğinden beri
"ilişkisi yok" olan ilişki durumumu "hemartroz var" olarak değiştiriyorum.


Kan sever, kan severler derneğinde...


Duymamaya çalışsam da nafile
Şimdi herkes olmuş bir vuvuzela
O sinek sesleri kulağımı dolduruyor
Enjektörün içini şüpheyle dolduruyor
Tabii niyetlerini şimdi şimdi anlıyorum
Hepsi o alışık olduğum ses: "Aman oğlum yapma, koşma, düşme, bi'yerine bi'şeyler olur"


Uuuff Beee!


Tabii hiçbir faktör "iyi gece" kucaklaşmasından etkili değildir
Bu kör, suratsız dünyada seninle yüz, göz oluyorum.


Etrafımdaki herkes hâlimi, bir sürü haller içinde görüyor. 
Fakat umrum dışılar cicim

Seninle "ilişkisi yok" olan ilişki durumumu "yanıyor yansın sigaram" olarak değiştiriyorum.

"Over protecteur mother syndrome"a düştüler de
Eğri oturup doğru konuşamadılar.

Tabii o sırada damar damar üstüne geldi. 
Çok atar yaptım!

Beni alıp nehre götürdüğünden beri
"ilişkisi yok" olan ilişki durumumu "Ankara'da deniz var" olarak değiştiriyorum.


Kan sever, kan severler derneğinde...


İtikat Mülkiyeti Kanunu'nu zor anladılar diye
Yara izlerimi, defolarımı görünür kılıyorum

O ne dedi, bu ne dedi, kime ne ?
Seninle "ilişkisi yok" olan ilişki durumumu "var da bana kadar var" olarak değiştiriyorum.


Tabii o sırada damar damar üstüne geldi. 
Çok atar yaptım!

Beni alıp sakin kıyılarına götürdüğünden beri
"ilişkisi yok" olan ilişki durumumu "Bu işte büyük bir gizem var" olarak değiştiriyorum.


Kan sever, kan severler derneğinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder