26 Haziran 2012

Tavşan Yürekli Rişar ya da Amaan Salla ( Florence And The Machine - Rabbit Heart / Raise It Up )





Hipster gözlüğü ne kadar gizemli ve yeni
Ne kadar da kolaymış koyunun çiçeği yemesi
Zaan mefhumumu yitirince pazarımın ertesi olmuyor
"Plasebo yutturuyor bana depresif doktor"
Amaaan, salla!


İradelerimiz uyuştu, akde vefa göstermen erek.
Temerrüde düşüyorsun, sözleşmeden dönmek yetecek mi sana?
Yetmez ama evet, mi diyorsun? 
Amaaaan, salla!


İşte buradayım, Tavşan Yürekli Rişar olarak...
Yaz sıcağında üşüdüğümden belki, 
yatağın içinden yorganın altından çıkamıyorum.
Amaaaan, diyorum kendime. Salla !


Benden geçti ama sen yap,
Acil durum kutusunun götürdüğü yere git buralardan.
Koyun çiçeği yedi mi ?
Bıçağını aldın mı yanına ?


Eşeğin kulağına su kaçırdı Midas,
Güneşim beni altına çevirmiş meğersem.


Yıldızlara baktırdım, fallarda çıkmıyorsun.
Amaaan, salla!
Dark Side'a doğru koşmaktansa
Gözlerin gözlerime değse fena ketum olurdum, anlardım.
Amaaan, salla!


Cesaretimden başka bir şeyimin olmadığının farkındayım
Tavşan Yürekli Rişar olmuşum, tahtımdayım.
Mücadeleye hazırım!
Hikâyem bitmiş değil, daha ikinci cildi var.


Rüzgâra savrulmuş, gidiyorum ben... 
Ne olacak bu işin sonu? Ne olacağım ben?
Kıyım olan deniz gör nasıl çepeçevre, canlı ve ala.
İcab edersen gökyüzünü de boyarız her sabah.


Amaaan, salla!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder