10 Mart 2013

He Passed Away [ Alphaville - Big in Japan ]



Kar'da, serhat şehrimizin meydanında
Bu aralar başım çok karabalık!
Hiçbir mucizem yok akıp giden zamandan başka
Göz göze gelmeyince bir işaret dahi bulamıyorum
geçen yazdan kalma.

Ne yaptıysak yaptık üstümüze düşen, çat!
Talihimiz tarih oldu, pat!
Yolumuz yol değil, fazla uzaklaşmış olmayız, nah!
Dost'un önünde bekliyorum Onurcuğum Çelik
Japonya'da kocama e mi!

Japonya'da kocadığında, ah
Ne olur giyme tayt!
Maviye, maviye çalarmış denizler orada, eyvallah
Her şey kolay olacak Onurcuğum Çelik
Sen yine de giyme tayt!

Gümüş'e neon ışıklar taktırdım, bizim lisenin önünde bir silüet bekliyorum
İllüminati desen her yerde!
Ne ara hayvanat bahçesine geldim, yemin olsun bilmiyorum
Bakış açımı değiştirdim, 180 derecede kaynıyorum.
Şu tayt meselesini de konuşacağız!

Yine neler yaptın oralarda, lan!

Talihimiz tarih oldu, çok da tın!
Yolumuz yol değil, fazla uzaklaşmış olmayız, vın!
Dost'un önünde bekliyorum Onurcuğum Çelik
Japonya'da kocama e mi!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder