29 Aralık 2012

Küçük Kara Koyun [ Oui Va Voi - Black Sheep ]


Yeterimce klişelerin muhattabı oldum.
Zaten göz görmeyince gönül katlanır, sıkışır, bükülür, bin parçaya ayrılır.
Yeterimce "Bak koçum, yapma etme, gençsin unutursun" dinledim.
Zaten konumu değil konumumu değiştirecek sözleri kimler söyleyebilir?

Dünya şeker, yalebbi şükür ki tüm klişelerin muhattabı oldum.
Eksikliğin kendi özümde olduğumu bile düşünüp, un filan almaya geldim.
Esasen iyiyim, şu kendimi gerçekleştirmeye dair korkularım olmasa.
Usul usul yanıma sokuluyor her madam,
Kafiye olsun diye ya adam diyor ya radan!


Bir zaanlar nefesini alıp verdiğim bir atılımlık her yere,
Son lafları "peki." olan herkese ve her keseye,
Bu şarkıyı yolluyorum.

Başta annem ve babama, Almanya'daki akrabalara
Paralel evrenlerde yaşayanlara netekim,
Geçen zaana ve gelecek zamana,
Bu şarkıyı yolluyorum.


Aksini bile dinleyemeden tüm klişelerin muhattabı oldum
İkinci şansımı bilemem ama üçüncü rüyam taşlı sopalı olacak.
Fakat her kelime, ne kadar absürd de olsa
Bir yerlerde küçük kara delikler açıyor.

Hamdolsun tüm klişeleri yaşadım
Görmediğim şeyleri var sayamam
Aceleci olmamaya çalışıyorum, bakarsınız yaşayamadığım bir hayatı anlayabilirim
Fakat Allah kahretsin albayım, küçük verilerden büyük anlamlar çıkarıyorum!

Bir zaanlar saatlerce iskelesinde bekleyeyim yağmurunda ıslanayım diye gittiğim her şehre,
Son lafları "gelemiyorum. açıklayamayacağım şeyler var. bir dahaki gelişinde görüşürüz. affet" olan er kişiye ve her kişiye
Bu şarkıyı yolluyorum.

Başkalarının hoşluğuna, boşluğuna ve zaanına,
Uyanacağım başka bir güle - ıyy!
Bu şarkıyı yolluyorum.


Bilmem ki.
Tüm yaşam alternatiflerini deniyorum.
Hepi topu dokuz canım varken
Kaç farklı hayatı yaşayabilirim ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder